Treeningud


Yin jooga

YIN jooga on tempolt aeglane, aga mõjult sügav praktika. Yin jooga populaarsus on viimasel kümnendil kogu maailmas kasvanud tasakaalustamaks kiiret ja nõudlikku elutempot ning saavutuspõhist töökeskkonda ja dünaamilisi yang-tüüpi praktikaid ja spordiharrastusi.

YIN jooga kombineerib Indiast pärit iidse joogatarkuse, Hiinast pärit taoistlikud praktikad tänapäevase teaduspõhise teadmisega inimkeha funktsioneerimisest ja anatoomiast eesmärgiga parandada ja toetada tervist erinevatel tasanditel. YIN jooga arvestab inimeste anatoomilisi eripärasusi ja on sobiv ja kättesaadav praktika olenemata vanusest, kehalisest vormist ja soost. YIN jooga praktiseerimine parandab liigeste, kõõluste ja sidekudede plastilisust ja verevarustust.

YIN jooga tunnis püsitakse asendites 3-7 minutit ning lõdvestatakse aeglaselt oma lihased selleks, et sügavamal asuvad väheelastsed sidekoed, mis ümbritsevad meie lihaseid ja liigeseid, saaksid turvaliselt ning teraapiliselt venitatud, mõjutatud ning tugevdatud. YIN jooga poosid on funktsionaalsed ja loomulikud, aga vaatamata sellele võib oma keha vaikselt poosides hoidmine olla paras väljakutse. Kõige olulisem on kuulata oma keha ning leida endale loomulik ja mõjus asend. Asendites olemist aitavad ka polstrid, padjad, sein.

Lisaks füüsilise keha tugevdamisele suurendab joogapraktika tahtejõudu, enesekontrolli ja keskendumisvõimet. 

Kaks tundi enne ja peale joogatundi ei ole soovitav (palju) süüa ning joomine yin tunni ajal ei ole vajalik. Yin jooga ei tekita kehas soojust, aga asendites mugavas olemiseks tuleb hoida keha soojas, nii et riietuda tuleks mugavalt ja kihiliselt, sokid jalga. Tugeva parfüümi kasutamine enne joogatundi ei ole soovitav. Anna alati õpetajale teada, kui mõni ammune või hiljutine vigastus annab tunda või kui oled beebiootel.

Hetkel treeninguid ei toimu.

Tundi viib läbi Piret Aunapuu (Bhudevi).