Treeningutele ei ole vaja ette registreeruda - piisab sellest, kui tulla piisava aja varuga enne treeningu algust (Tulika 19), et jääks aega end registreerida ja maksta kohapeal vastuvõtu administraatori juures, vajadusel panna auto tasuta parkima (kehtib 2 h, keskuse esises parklas), vahetada riided ja häälestuda tunnile.

Tervena elamise tarkus on meis kõigis olemas. Vahel on vaja lisaks intuitsioonile teadmisi, et seda mõista ja selle järgi elada.
Hiina meditsiinis peetakse hea tervise aluseks eluenergia qi vaba  ja takistusteta voolamist nii meie kehas, kui ka meid ümbritsevas keskkonnas. Lisaks on tähtis, et qi'd oleks piisaval hulgal.

VAATA TUNNIPLAANI


Shindod tutvustav kursus/ GRUPP TÄIS

Alustame shindod tutvustava ja I astme kursusega Kadri Pettai juhendamisel. Detsembris toimub tutvustav ehk sissejuhatav tund ja uuel aastal alustame I astme kursusega. Tutvustavasse tundi oled oodatud, kui soovid shindoga tutvust teha ja oled oodatud ka siis, kui soovid I astmel edasi õppida. 

Ajakava

7. detsembril kell 12-14

Qi gong algajatele "Kuldse kella harjutused"

"Kuldse kella harjutused" (hiina k. jin zhong shi er lian shou) on väga vana võimlemisharjutuste kompleks, mis oli kuni eelmise sajandi lõpuaastateni väheste väljavalitud hiina meditsiini arstide ja võitluskunsti meistrite pärusmaa. Teadmisi sellest kunstist pärandati põlvest põlve vaid perekonnasiseselt või väga vähestele väljavalitutele.

Ajakava

esmaspäeviti 18.00-19.00

kolmapäeviti 18.00-19.00

neljapäeviti 12.00-13.00 

Raja jooga

Jooga on üks võimalustest pääseda ligi millelegi, mis on sügaval meie sees - meie tõelisele minale. Sõna "jooga" tuleb sanskritikeelsest sõnast yui, mis tähendab "ühendust", viidates keha ja vaimu ühtsusele, mida joogaharrastusega tahetakse saavutada.

Ajakava

esmaspäeviti kell 19.15-20.30

neljapäeviti kell 16.30-17.45

Shindo

Shindo on Jaapani vanadel traditsioonidel põhinev venitus- ja lõdvestusharjutuste süsteem, mis aitab kehal energiablokeeringutest vabaneda ja seeläbi oma tervist ja elukvaliteeti parandada.

Ajakava

teisipäeviti 18.00-19.00

kolmapäeviti 12.00-13.00

neljapäeviti kell 19.15-20.15

reedeti kell 11.45-13.00 eakate shindo

Hiina tervisevõimlemine eakatele

Võimlemise eesmärgiks on parandada meie kehas energia liikumist, üleüldist keha liikuvust, painduvust ning tunnetust.

Teeme harjutusi: liigeste liikuvuse parandamiseks, selgroo painduvuse suurendamiseks ja vaagnapõhja lihaste tugevdamiseks.

Ajakava

kolmapäeviti kell 10.30-11.45 tervisevõimlemine eakatele

reedeti kell 11.45-13.00 shindo eakatele

Tervise qi gong

Tervise qi gong´i treeningusse on oodatud kõik, kes soovivad qi gong´i harjutuste abil oma tervist hoida või taastada. Praktiseerime erinevaid antiikseid harjutusi või nende komplekse, nt Yi jin jing, 7-harjutuse seeria, Wudang harjutused, viie looma harjutused, ba duan jin.

Ajakava

neljapäeviti kell 18.00-19.00

Tervendavad harjutused (uus)

Hiina meditsiini arsti Tiia Liivalaidi tundi on oodatud kõik, kes soovivad oma tervist hoida ja taastada. Harjutuste põhiliseks eesmärgiks on keha tasakaalustamine ja energia liikuma saamine. Erilist tähelepanu pöörame käesoleva aastaajaga seotud organite tugevdamisele


Ajakava

reedeti kell 13.15-14.30 

Laupäeva hommikune raja jooga algajatele

See tund on mõeldud algajatele ning neile, kes soovivad nädalavahetusse sukelduda rahulikus rütmis.

Ajakava

18. jaanuaril 2020 kell 10-11.15

Kuldse kella harjutusi tutvustav tund (qi gong algajatele) 

Laupäeva hommikune tund on mõeldud algajatele ning neile, kes soovivad veidi rohkem teada saada Kuldse kella harjutuste sügavamast tähendusest. Juhendajaks on Virge Naeris, kes ise on qi gongi juba kaheksa aastat praktiseerinud. 

Ajakava

25. jaanuaril 2020 kell 10-11.15

Praktiline ja nõustav individuaaltund

Virge Naerise personaalse tunni eesmärgiks on aidata inimesel leida endale sobiv tee, mis toetab kõige paremini tema keha ja vaimu tasakaalu leidmisel.
Virge kasutab idamaadest pärit tehnikaid (jooga, joogateraapia, qigong, shindo), psühholoogilist nõustamist ja hiina meditsiinist pärit teadmisi, õpetab erinevaid hingamisharjutusi, keskendumist ja lõdvestumist.

Ajakava

etteregistreerimisel